PRÓS: A Mondelez é uma empresa muito boa de se trabalhar, com ótimos salários e benefícios. As pessoas também são boas, e o ambiente de trabalho descontraído. Também temos a oportunidade de fazer Home Office, e existe um benefício chamado "sexta flex" no qual duas sextas-feiras de cada mês podemos trabalhar por meio período. Ela é a melhor empresa entre outras que já trabalhei, e recomendo muito e a todos. Nela também nos desfrutamos do uso de equipamentos de tecnologias moderno. As linhas de produções são bem automatizadas e seguras para se trabalhar. Conseguimos enxergar nos operadores a felicidade e motivação de trabalhar nesta cia.
CONTRAS: Destaco aqui 03 pontos negativos desta empresa: 1º seria com a iinjustiça salarial em alguns casos, pois há colegas que executam as mesmas atividades, mas a diferença salarial pode ser mais que o dobro de diferença um do outro. 2º seria que alguns gerentes e diretores da cia (minoria) são "intocáveis", ou seja, so aceitam conversar, ser chamados, tratar de problemas e etc, somente com pessoas de alto escalão. Essa falta de empatia abala bastante o psicológico do colega de baixo escalão. 3º ponto seria por algumas burocracias nos processos internos (Contabilidade, Finanças, Compras, Vendas e etc), pois são criados alguns fluxos desnecessários no qual atrasam o processo, e parte dos colegas dessas áreas são terceirizados (alguns do país India), no qual se dificulta o trabalho.
5,0
Analista de Projetos | Berrini, SP | 27 de jan. de 2016
Melhor ambiente de trabalho
Na Mondelez eu aprendi muita coisa, por isso, não tenho o que reclamar. Logicamento houveram altos e baixos como em qualquer outro lugar. Mesmo porque eu era terceirizado. Então a grande maioria sabe como funciona o tratamento para com os colaboradores da própria empresa, em comparação com os terceiros. Entretanto, é uma empresa magnífica para se trabalhar. Tudo funciona muito bem, só fica um pouco longe da minha residência.
Foi uma pena eu ter sido somente um terceiro através da consultoria Meta. Minha vontade maior era me tornar um colaborador Mondelez, mas infelizmente eu atuei somente num projeto de sales force de 6 meses no qual me agregou muito conhecimento.
A parte mais difícil do trabalho eu diria que estava na comunicação da gerência para com a consultoria, pois algumas informações chegavam claramente, outras não. Num modo geral, eu poderia ter feito muito mais, mas não acreditei que eu poderia ter sido capaz de me efetivar devido a quantidade de estagiários que eles contratavam com QI de outros líderes internos.
Em resumo, eu adoraria poder voltar para a Mondelez, mas na minha área de TI em gerenciamento de projetos sobre uma nova gestão.
PrósAmbiente de trabalho, respeito para com o próximo
ContrasAntes dos 3 meses o tratamento foi um, depois foi outro. locomoção, lugares para almoçar muito caro, equipamento e ferramentas inadequadas para trabalhar.
4,0
Promotor de Merchandising | Cambé, PR | 18 de jan. de 2016
Ótima empresa para se trabalhar,muito espirito de equipe e dinamismo no dia dia.
Trabalhar na execução do merchandising numa empresa tão grande é bem desafiador,tem de se estar muito atento as oportunidades que surgem no decorrer do atendimento ao cliente que no meu canal são os hiper e supermercados também chamados auto serviço,pois esse trabalho de exposição e de visibilidade correta impactará diretamente na venda do nosso produto levando ao melhor resultado para todos os envolvidos. Este meio é uma excelente escola para desenvolver o trabalho em equipe,relacionamento com o cliente,que é essencial nessa área,criatividade para solucionar dificuldades e principalmente enxergar os detalhes que o concorrente não vê e conquistar mais mercado.
A equipe é excelente e sempre tem todo apoio dos superiores diretos em que ambos procuram estar na melhor sincronia possível trocando informações chave para o melhor resultado.
Com certeza a parte mais agradável e mais difícil do trabalho coincidem,que é o relacionamento em todos os pontos,pois se ele é bom,agradável,tudo flui muito bem,mas se ele não for dos melhores
o decorrer das atividades fica bem conturbado,tanto com a equipe quanto o cliente.Sem duvidas o bom relacionamento é a chave do sucesso.
PrósTicket refeição, plano de saúde, ajuda de custo para transporte
Uma grande empresa, dentre os maiores fabricantes de alimentos, uma excelente empresa para se trabalhar, possui grande flexibilidade, os gestores são engajados, comprometidos em entregar, contribuem no dia a dia, nos inspiram confiança para traçar-mos metas e impor objetivos, a empresa hoje esta passando por adequação de um novo sistema, que vem se demonstrando eficiente para melhorarmos nossas metas, reduzir custos, reduzir perdas, etc. O grupo de trabalho a qual eu trabalho, é um grupo excelente, mantemos um ambiente agradável para se trabalhar, comunicação sempre, expomos nossas ideias e melhorias, verificamos quais pontos precisamos melhorar, a parte mais agradável de se trabalhar em uma empresa onde suas equipes se mantém unidas sem problemas é com certeza a amizade, trabalhamos como profissionais, porém mantemos nossas amizades fora da empresa, os gestores incentivam os funcionários a se desenvolver, dentro da empresa sempre há oportunidades para crescimento e desenvolvimento pessoal e profissional.
PrósAmplitude de crescimento interno
ContrasPessoas em determinados cargos que se encontram estagnadas, sem preocupação em se desenvolver em outras áreas, ocupando por muitos anos uma mesma função, assim não liberando uma posição para quem quer se desenvolver.
5,0
Coordenador de Vendas | Curitiba, PR | 19 de nov. de 2019
Indico a trabalhar
A Mondelez é uma empresa muito intensa, com grande participação de mercado, se transforma constantemente. Para se manter bem na empresa, é necessário se adaptar rápido à mudanças, além do trabalho em equipe para cumprir com os objetivos da Cia. É uma excelente empresa para se trabalhar, além de ser reconhecida no mercado como TOP 5 Fornecedores, sempre está à frente das mudanças no mercado, desde lançamentos de produtos, inovação em embalagens, segmentação de espaço em gôndola.
A gerência é muito transparente em relação à mudanças. Tem uma cultura voltada à reconhecimento do time, sempre influenciando a realização de treinamentos para o crescimento profissional. Para quem tem mobilidade, existem muitas oportunidades, inclusive de mudança de setor - área de atuação.
A parte mais difícil do trabalho é conciliar a vida profissional e pessoal, pois muitas vezes trabalhamos além do horário para garantir nossos resultados. No meu caso, a Mondelez foi uma escola, aprendi os processos de vendas, trade, logística, crédito e cobrança, além dos conceitos aplicados no campo.
PrósÓtima recumeração e crescimento profissional
ContrasConciliar vida profissional e pessoal
4,0
Auxiliar Administrativo | Curitiba, PR | 8 de jun. de 2016
Empresa Agradável para se trabalhar
A Mondelez é uma empresa que nos proporciona conhecimento ao nível elevado, pois você acaba sendo desafiado a buscar novos caminhos para percorrer dentro da sua área. Os benefícios são ótimos, tanto para o funcionário como para sua família. Porém necessita de atenção especial na área de Recursos Humanos e alguns setores de dentro da fábrica. Muitas vezes a empresa acaba ficando em falta com seus funcionários, pois não o estimulam a serem melhores ou anima-los para seguir em frente como, saberem reconhecer um bom trabalho, procurar ouvir as ideias dos operadores e suas insatisfações, procurando tornar o ambiente de trabalho mais agradável para todos. Também necessita de atenção com seus funcionários novos, auxiliando em suas tarefas e acompanhando seu desenvolvimento. A área de Recursos Humanos requer mais organização com os assuntos da empresa e a vida profissional dos contribuintes, já que é responsabilidade do mesmo. Tirando estes detalhes, é sim uma empresa acessível e que poderá acrescentar muito na vida profissional e no conhecimento diário.
PrósGestores
ContrasAlimentação na empresa
5,0
Engenheiro de Manutenção | Bauru, SP | 2 de dez. de 2016
Local de trabalho muito focado em Resultados e Capacitação das pessoas.
A empresa trabalha com forte Gestão de resultados, o exemplo disso é a Gestão dos KPIs e KAIs que são verificados diariamente em reunião dos divesos grupos de trabalho.
O aprendizado é constante principalmente com a Implementação de Sistemas Integrados pois são estabelecidos Metas e Objetivos em um Cronograma de Atividades.
A Gestão é orientativa e que promove a integração do Time.
Nossos colegas de trabalho possuem autonomia e oportunidades iguais. Depende do Plano de Desenvolvimento Individual e Avaliação de performance de cada um.
O mais difícil ou trabalhoso em minha experiência foi a mudança de cultura de Prestadores de Serviço, pois não estavam acostumados com a Cultura de Sistemas Integrados. Mas com o passar do tempo foram Capacitados e, o mais importante, foi o entendimento da Ferramenta e os benefícios que ela proporcionou.
A parte mais agradável do trabalho é o reconhecimento e as comemorações de nossas vitórias e conquistas!
PrósRefeição na empresa, Plano de Saúde, Previdência Privada, Capacitação
Local bom para se trabalhar, algumas lideranças e gerente acabam prejudicando o ambiente
Excelente empresa para crescer,muitas oportunidades profissionais e aprendizado. Pena que alguns bons costumes estão sendo mudados para agradar alguns grupos sociais e acompanhar a modinha do momento. No geral ainda preserva o ambiente saudável para trabalhar. Os benefícios estão sendo enxutos aos pouco, oque se compara as médias empresas, assim, descendo o nível de melhores empresas pra trabalhar. Só precisa de uma atenção na pessoas que estão a frente do time, gerentes fracos e lideranças que devem favores uns aos outros e que acabam prejudicando os direitos iguais.
PrósO salário, convênio médico, convênio odontológico, VT que não desconta, PPR( mesmo que reduzido), vale mercado
ContrasCortaram abono, reduziram PPR, falta de planejamento nas produções, falta de planejamento nas paradas de fim de ano, falta de planejamento nas manutenções da fábrica, não paga insalubridade para alguns setores, não está reajustando salários a mais de 4 anos, sindicato muito de fraco só vem receber dinheiro que a empresa desconta dos funcionários.
5,0
Auxiliar de Produção | Piracicaba, SP | 18 de mar. de 2015
EMPRESA MARAVILHOSA DE SE TRABALHAR
já de uniforme trocava de turno pegava com a operadora todas as ocorrencias q houve na maquina ,preencher check list...orientava auxiliar, apos 1 hora e 30 minutos pausa pra café de 10 minutos, observação sempre nos intervalos um operador fica na maquina , apos umas 2 horas jantar com 1 hora de descanso retornando a operar maquina observando os padrões do produto e da embalagem no fim do turno a troca de informação com o operador do turno seguinte.
Aprendi a trabalhar em grupo respeitando sempre colegas de trabalho , usando e orientando no uso correto dos EPIS,
Como eu trabalhava no terceiro turno só quando havia reunião encontravamos e conversavamos com a gerencia da fabrica , mas sobre a liderança tenho a elogiar são pessoas preocupadas com o bem do funcionario.
Graças a Deus sempre respeitei os colegas de trabalho ;
Parte dificil não tinha, até aprender tudo que era pra saber,
Era o dia que no fim do expediente batiamos a meta da produção,
PrósRefeições na empresa e o fornecimento de EPIS;
Contrastransporte fretado
5,0
Operador de Máquina | Piracicaba, SP | 10 de fev. de 2017
empresa séria e agradável de trabalhar
Trocar turno, acompanhar o processo, entregar o produto dentro dos padrões exigidos pela empresa ao próximo setor.
Aprendi a trabalhar em equipe, ter boa comunicação e ser mais confiante.
A direção e gerência são pessoas estudadas e treinadas para estar sempre buscando o melhor para a empresas e seus funcionários.
Os colegas de trabalho são pessoas compromissadas com a empresa que estão sempre dispostos a ajudar os colegas a entregar o que a empresa almeja.
A parte mais difícil é quando quebra um equipamento e não tinhamos peças ou ferramentas para consertá-lo, pois as máquinas eram importadas e nem sempre tinhamos o necessário na empresa para fazer a manutenção.
A parte mais agradável é quando iamos embora com o semtimento de dever cumprido, por ter entregado o volume de produção e atingido as metas buscadas pela empresa.
Prósvale transporte, convênio médico e odontológico, ticket alimentação, participação nos resultados, restaurante.
Contrasnão bonificar o funcionário por sua dedicação
Classic cheap slave labour with people who give zero care about you.
The first thing is you're going to experience there is the locker room.
If you're lucky, you'll be given a rusty half sized locker (can only fit a half full small backpack if you squeezed it in hard enough) which you were supposed to fit in your shoes (they require in plant dedicated steel toes), jacket and pants. As you will be required to change to plant dedicated white cotton pants and shirt if you don't want to wear a disposable coat made of plastic like unbreathable material in a non air conditioned atmosphere while doing non stop fast based intensive labor.
You'll have no bench to put your stuff on while you change and will just have to just leave them on a nasty floor in a tiny space where you're constantly bumping into a dozen of other coworkers from your shift who are hassling to get in there in time and from the previous shift who are hassling to get out of there so they can get some sleep before having to come back to relief you when you finish your shift.
All the half sized lockers are habhazrdly jammed in the back 1/4 of the change room. The other 3/4 of the room consists of full sized lockers with neat benches in front of them where you get to watch your bosses who have been working there for over 20 years (less than half of the number of everyone else) laugh and socialize while they get to change and get ready in human like conditions.
Oh, and if you don't get any locker at all, you will just have to leave your stuff unattended at your risk.
Nature of
PrósIf you live within the area, it's gonna be close to you.
ContrasTerrible hours, inhumane work conditions and atmosphere, disregarding management
1,0
Sales Representative | United States | 19 de mar. de 2015
Awful, awful company. STAY AWAY IF YOU CAN HELP IT.
Where do I begin !!! In short, during the 5 years working for this company I did not meet one employee that was genuinely happy with their job. This goes from the service merchandisers (stocking personnel) to the delivery drivers.
I had the pleasure to work with people that have been with this company for over 20 years and they hated working for Mondelez (Nabisco). This company is nothing short of a joke. Last year, 2014 the company was hard pressed to make quarterly numbers. What is Nabisco's answer to making numbers ? Send in unnecessary product to stores!!! There were several times during the year at quarter close that this company FORCED it's sales employees to send orders/deliveries to customers when they did not need them. Talk about shady business practices. The reasoning for this from my immediate manager was "everybody is doing it". Hinting that other companies are doing the very same. Ha ha ha.... A joke indeed. This excuse was even used by Regional Upper Management.
This is just the tip of the iceberg. Everyday complaints are plentiful.... A minute of overtime and one has to call your immediate manager for approval. Upon doing so, you are almost scolded for even bringing up the idea of overtime. This is in sales as well as in the service sector of the company. You are "given" a company car but they subtract from your pay check twice a month. They treat their merchandisers (stockers) terribly even though they are the life blood of the com
Decent pay for the type of work. No life and poor management.
Poor management/No communication/ email used to much and is unreliable/ expect you to be doing things work related on your little time off like emails/ stress and unbalanced work load/ unnecessary driving due to poor scheduling that doesn't make sense. There's no set route not even as an order writer/ nothing being done to improve efficiency for this type work. Just increased stress cutting budget by trying reduce hours in payroll causing you to have do work in even less time. Unrealistic time restriction but once you do this for years you get it down packed/ no uniforms , who wants to wear business casual clothes dirty and worn in warehouse like conditions/ physically demanding but you get used to it once you've done it for years. /Favoritism/Unrealistic requirements and time frame/Inefficient scheduling use of technology./unpredictable and no advance notification of schedule./work hours indefinite and unbalanced/You dont matter it's literally about numbers and dollars./Tell you what you want to hear to get you to take on extra work and more responsibility./Your hard work really isn't appreciated/They really expect the job to come before your life, family and health/ Only time you hear from dm it's something negative.rms can send an email in hours about o.t they caused adding stores to you less than 24hr notice. But anything relating to time off if practically ignored/Safety really isn't important when inclement weather arrives, there's no communication- no one should be wor
PrósPay and benefits (fulltime), No one physically on your back while you work, yearly performance raises, Percentage bonus.
ContrasPoor management, No communication, Favoritism, Unrealistic requirements and time frame, Inefficient scheduling use of technology, unpredictable schedule, work hours indefinite and unbalanced
There are far better option in Retail than Mondelez.
I have worked retail for over 15 years, been in charge of a crew, worked as part of one, and worked entirely on my own. I'm an incredibly hard worker capable of pushing 80 cases an hour depending on what product is going up. I have no qualms working hard. What I do have an issue with is when I'm working as hard as you do for this company and you get little to nothing in return.
With the minimum wage soon going up to $15/hr in Massachusetts, their starting pay for most people is $2-3 under this average. When you consider you need an average of $27/hr to live in this state, it's not hard to imagine that most of us need a second job to even approach getting one end to meet the other.
I was lucky to have a pretty good sales rep above me and it worked out fairly well most of the time but, as others have said, when it came to quarter close, things became out of control. Christmas time is another ordeal as well. They bring in inordinate amounts of product none of your stores wants or needs to "hit the number," a number which is essentially a lie because it's being buffered by forced product and not actual sales. The board of directors and such must know this. I've worked for stores and other companies that also rely on this falsification of numbers to feed lies to the higher-ups, but this one takes the cake. Sales reps push these only because they can get bonuses and perhaps perks like a trip each year if they fall into the highest earning reps in the region. They do not care
PrósThe end of the work day.
ContrasMismanagement, lack of communication, overworking, terrible pay scale, etc.
Terrible logistics supervisor new system is garbage but best pay for a part time job anywhere in NE Ohio
Overall the job itself and work wasn’t that bad but management and certain employees on the floor made it difficult to effectively do my job.
We had either day or night shift in the warehouse 9AM or 5:30 PM night shift always gets treated better though they never balance the work evenly between the two shifts so day shift has to stay on overtime while night shift leaves early or on time.
It’s pretty easy you have a picker that selects cases of Nabisco products and puts them on a conveyor belt that goes to the stacker, they stack the cases on the pallet wrap it and load it on the truck and start on the next one.
The new eWS system for picking and stacking pallets is overly complicated and takes a ridiculous amount of time away from doing your job.
It’s a Teamster job so the union does what it can to protect you but a lot of employees feel like as soon as they get a little bit of seniority they don’t have to work anymore just like everyone else. It takes at least 5 years just to get a decent stable bid if you’re full time.
It was a “part time job” but some of us casuals were working 40+ hours a week and the pay was amazing but no benefits only full timers get those. Full time requires a CDL Class A which was ridiculous they should have full time inside bids for casuals who don’t want to drive for the company.
The logistics supervisor for the Streetsboro location and the day shift foreman rule the place with an iron fist. I’ve never seen a union foreman work so closely
PrósUnion, allowed to have a speaker or Airpods in while working, Amazing weekly pay, 3+ breaks a day, free products on fridays, flexible hours for casuals, 6 weeks vacation after 25 years for full time, no weekend work
ContrasCDL required for full time work, management, 13 hour daily overtime cap, no benefits for part time employees, company doesn’t help with getting your CDL anymore makes you worry about it, weird start times for 2nd shift and drivers
2,0
Sales Merchandiser | Edison, NJ | 23 de ago. de 2013
Not too many good things to say.
As a Merchandiser for Nabisco, you go into multiple grocery stores per day and service them; this includes: packing out product, selling incremental displays, and general service to the store based on their needs. If you are lucky, the management of the individual stores will not give you a hard time during your pack out, and you can move on to the next store until the day is done. Mondelez, like many retail companies, is constantly putting out new products and bulk distributing it to stores, sometimes to the displeasure of their customer. Upper management feigns obliviousness and leaves it to the people on the ground to deal with the backlash.
Part time workers are vulnerable to abuse by the management at Mondelez. Part time workers do not receive their work schedule until the day before they are expected to work (sometimes after 7pm but generally around 4-5pm). You may be asked to travel to stores (in your personal vehicle) far outside your region, and guilted into doing so by the RMS. The company reimburses mileage at 45 cents per mile AFTER the first 25 miles, so if you are asked to service a store 26 miles away from home for a 4 hour shift, the company reimburses the employee 90 cents for 51 miles driven (drive time is not included).
Many times the workload is heavy and support is limited, so the part time worker is asked to stay overtime. Full time reps are limited in the amount of overtime they can take, forcing part-timers to, on many occasions, eclipse 40 hours p
This company gave me the run around but good. The first warning sign was when I told them in my interview that I can only drive an automatic vehicle (driving was required for my job), they said that it wouldn’t be a problem and that they could organise an automatic vehicle for me. The vehicle I was issued was a manual and they expected me to drive it from day one. After jumping through several hoops to get an automatic vehicle organised for me, they gave me one on a temporary basis. In the 9 months I worked for them I had four company cars (as a result I now have a £758.00 tax bill that I have to pay because going through that many company cars in such a short time). Had they listened and kept to their word and organised an automatic transmission vehicle in the first place, it would have saved time, angst and money on both mine and their behalf.
The biggest gripe I have with Mondelez is that they didn’t pay my garden leave when I left the company. After countless emails and communications with them, it took Mondelez three months to pay me my garden leave. How does a multi billion pound cooperation take three months to pay a few hundred pounds.
While working for a big FMCG like Mondelez looks good on a CV, please look else where. This company constantly twists your words, lies to you and belittles you. Our monthly meetings were just occasions for our manager to get us together to berate us. When we tried to provide explanations and alternatives to help solve the problems
1,0
Senior Sales Representative | Tallahassee, FL | 13 de jun. de 2019
Horrible job and Management
They PREACH work life balance. There is NONE. You get your schedule, at 5pm the day before and it will frequently change. They give the Sales and Senior Sales more deliveries than the merchandisers because if they keep the merchandisers hours low, upper management will bonus. Sales and Seniors are told they will only do about 30% of deliveries, but that is total lie. As a Senior, you travel constantly. A week, at a time, you are on the road, covering a Sales persons territory, while they are on PTO. Sales people will leave Seniors all their returns and out of dates to clean up, when they are on PTO and then throw you under the bus when they come back. Management turns a blind eye to the Sales peoples sloppy work and blames it on store and merchandisers. Stores treat you horribly. Management will call Sales on their approved PTO, if they have an issue. Must build displays and do deliveries on ad day. Truck deliveries come at different times, every day and are constantly late, so again work life balance is a joke. If a truck is a few hours late, you are expected to clock out and sit in the parking lot, of the store and wait till the truck gets there and then clock back in. The time in store, they assign you is never enough to get the job done properly. Management is clueless to the challenges, at store level until a truck delivery is denied, at a store. Then they care because the sales loss, from that delivery not coming through, affects their bonus. Work is very monotonous and
Depending on what territory, sales representative and supervisor you work for it can be great or awful.
A typical work day depends on the intelligence of your sales rep and their scheduling. If you have a great one who knows how to write excellent orders and schedules accordingly, life for you will be easy. If you have a horrible sales rep, the one that can't write a good order which in turn can't schedule appropriately for the bad order he/she wrote, your day will be very long and may require over time to finish.
The hardest part of the job is the pressure to stock a store as quickly as possible. The goal is 50 cases an hour. However, realistically it's more like 35 to 45 cases an hour, including rotating and "facing" the product. The average grocery order a merchandiser will stock is 40 to 80 cases alone. If you are lucky, you will be paired up w/ another merchandiser to stock the larger stores like Wal-Mart which an order can be in the couple of hundred cases of cookies and crackers. Again, it depends on the intelligence of your sales rep to order what the store actually needs and sells.
Best advice is to get to know the key employees in each grocery store you work in. The receivers and department heads I find know more than the store managers and are easy to find at all times. Check in and out of every store with the store manager if you can, if you can't find them check in and out with the store receiver-always. It will protect you against a sales rep or fell
PrósIndependence to work in the style that bests suits you.
ContrasWork load is too much for one merchandiser !
I originally worked for Kraft and was working for the company through out the transition from Kraft to Mondelez International. While working for Kraft I worked harder than ever as both a Sales Associate and a Sales Representative but I learned a lot and felt like I was working towards something and building a career. After working for the company for almost two years I left my role in the Minneapolis market and was rehired as a Sales Associate in the Phoenix market. My spouse took a new position with his company and due to his transfer I needed to transfer as well. That's is where my experience went down hill, starting with the fact that I was not able to transfer my position I was treated like a brand new employee and forced to start over and take a demotion or nothing at all. I was disappointed that even though I worked for a nationwide company there was no support for an employee in good standing looking to transfer. In addition to that unfortunately there were some major differences between the two markets. I have never been treated as poorly as I was treated working in the Phoenix market. It was so disheartening after working hard and seeing the results from my hard work in one market to come to another market and feel like I was forced to leave due to the way I was treated. Management was very young lacked experience, there were several instances where management crossed the line of professionalism but they were never held accountable. My manager in particular
PrósCompany Car
ContrasHours, lack of resources, lack of opportunities for development, lack of diversity, unequal treatment
Perguntas e respostas sobre a empresa Mondelez International
Como você se sente ao ir trabalhar todo dia na empresa Mondelēz International?
Pergunta feita em 15 de mai. de 2018
animada, satisfeita e feliz
Respondida em 6 de mar. de 2022
Me sinto bem ao ambiente de trabalhar em lojas, por já ter experiência no ramo.
Respondida em 10 de out. de 2021
Quais principais motivos pelo quais gostaria de trabalhar nessa empresa?
Pergunta feita em 7 de nov. de 2019
Salário horário e benefícios
Respondida em 11 de mar. de 2022
Por ser uma empresa seria e com bons beneficios , bom salario
Respondida em 25 de jun. de 2021
Quanto tempo leva o processo seletivo, da candidatura até a contratação?
Pergunta feita em 5 de nov. de 2018
A mesma resposta que a anterior.
Respondida em 19 de jan. de 2021
2 meses mais ou menos
Respondida em 18 de set. de 2019
Quais benefícios e valor a empresa oferece?
Pergunta feita em 24 de jul. de 2018
Onibus fretado
Plano de saude
Plano odontologico
Respondida em 12 de dez. de 2019
A empresa me oferece toda segurança e beneficio super agradável temos um excelente plano medico e odontológico assim como seguro de vida e toda assistência necessária como funcionário mondelez
Respondida em 2 de dez. de 2019
Posso me candidatar para trabalhar em outro país?
Pergunta feita em 25 de abr. de 2018
A Mondelez international tem como origem em Chicago, nos EUA. Portanto, para você se candidatar em outro país, eu recomendaria um nível de estudo bem estudado para não lhe causar problemas.